Reklamačný poriadok
Na niektorý tovar v našom internetovom obchode poskytujeme záruku len 24 mesiacov. Lepšia správa je, že na väčšinu tovaru poskytujeme omnoho lepšiu záruku, 36 mesiacov až doživotnú záruku. Poskytujeme ju odo dňa prevzatia tovaru.
Odporúčame vám pred prevzatím zásielky od kuriéra, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
V prípade reklamácie zašlite reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a musí obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a vaše kontaktné údaje - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail.
My vám zašleme po prijatí reklamácie obratom reklamačný protokol listovou zásielkou prípadne e-mailom, kde uvedieme vadu tovaru a deň začatia reklamačného konania. Reklamačné konanie na tovar začína dňom, kedy doručíte reklamovaný tovar vrátane príslušenstva poštou.
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od vás k nám hradíte vy. Poštovné a iné poplatky nevraciame.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradíme už samozrejme my.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, máte právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradíme vám vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu. V prípade, že nesúhlasíte s výmenou tovaru za iný typ, bude vám kúpna cena vrátená do 7 dní od písomnej alebo mailovej dohody na vami uvedený bankový účet.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa, prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- prepätím, napr. pri údere blesku, vplyvom magnetického poľa
- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškriabaním vrstiev tovaru a pod.
Reklamácie sa nevzťahujú na:
- sklo, náramok, remienok a batérie
- opotrebovanie púzdra, remienka a náramku spôsobené bežným používaním
- poškodenie strojčeka vodou (pobytom v nevhodnom prostredí)
- vady vyvolané neodborným zásahom
Upozornenie!
Vodotesné hodinky sú označené parametrom vodotesnosti na ciferníku alebo spodnej strane púzdra.
V prípade neoprávnenej reklamácie vám bude tovar vrátený späť s príslušným stanoviskom.
Reklamáciu tovaru vybavujeme bez zbytočného odkladu. Štýlové produkty Victorinox si predsa nekupujete preto, aby trčali v oprave či u predajcu. My to vieme a preto sa snažíme vybaviť všetko okolo reklamácie najrýchlejšie ako sa dá. Predsa je však potrebné uviesť, že reklamácia môže trvať 30 dní a to od dátumu vášho uplatnenia reklamácie. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie.
Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Upozorníme vás o vybavení reklamácie buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošleme na vlastné náklady na vašu adresu.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká:
- nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru.
- neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru.
- uplynutím záručnej doby tovaru.
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným vašim zaobchádzaním
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.
- poškodením tovaru nezvratnými alebo nepredvídateľnými udalosťami.
- neodborným zásahom, poškodením pri doprave.
Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný s tým, ako mu predávajúci vybavil reklamáciu, alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak na túto žiadosť predávajúci do 30 dní od dňa odoslania neodpovie alebo na ňu odpovie zamietavo, spotrebiteľ sa môže s návrhom na začatie alternatívneho riešenia sporov obrátiť sa príslušný subjekt a to podľa zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Všetky informácie nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR.
Neprehliadnite:
Produkty Victorinox kupujte len prostredníctvom oficiálnych predajcov. Ak si zakúpite produkty Victorinoxu u nás, môžete sa spoľahnúť na originálne výrobky s úplnou zárukou a so službami, ktoré očakávate. Zásadne neodporúčame kupovať produkty Victorinox od neoficiálnych predajcov. Kvalitné produkty niečo stoja, nenechajte sa obalamutiť výrazne nižšou cenou a dávajte si pozor na napodobneniny.