Zrodenie úspešného príbehu - hodinky Victorinox I.N.O.X.
Od svojho uvedenia na tlačovke na veľtrhu BASELWORLD Watch v marca 2014, INOX zažili skutočný úspech. Prečitajte si tento príbeh.
Základom tohto úspechu je bezkonkurenčná sila hodiniek INOX. Sú navrhnuté tak, aby odolali neobvyklej úrovni záťaže a prešli 130 náročnými testami, ktoré ďaleko prevyšujú normy certifikácie a štandardy v švajčiarskom hodinárskom priemysle. Tieto neobvyklé testy odolnosti boli navrhnuté špeciálne pre hodinky INOX a 421 prototypov bolo obetovaných, aby sa celý hodinársky svet uistil, že hodinky môžu dosiahnuť a prekonať vytýčené ciele sily a pevnosti. Po štyroch rokoch vývoju a testovania máme konečný výsledok: swiss-made hodinky z nerezovej ocele, ktorá je na špičkovej úrovni.
Súčasne, Victorinox Swiss Army, divízia Victorinox pre hodinky, spustila kampaň „Firefighters for Life“ (hasiči pre život) a započala partnerstvo Nadácie hasičského zboru mesta New York (FDNY) a hasičov mesta Ibach – mesto vo švajčiarskej kantóne, kde má Victorinox sídlo. Partnerstvo bolo začaté veľkolepými oslavami na oboch stranách atlantiku so zástupcami 70 medzinárodných novinárov a 250 blogerov z celého sveta.
Video z uvedenia INOX v New Yorku:
Nasledovalo 25 osláv po celom svete od Guatemaly, cez Filipíny, Rio de Janeiro až po Kodaň a ohlasovali príchod novej ikony švajčiarskeho hodinárskeho priemyslu.
1. septembra 2014 nastal veľký deň, predaj hodiniek INOX bol celosvetovo zahájený. Nasledovala masívna celosvetová mediálna kampaň. Prvý majitelia hodiniek INOX navyše získali exkluzívne balenie, ktoré obsahovalo dva remienky a špeciálne navrhnutý nástroj na ich výmenu. Už koncom októbra 2014 prekonali tržby aj tie najoptimistickejšie očakávania
- INOX získali hneď niekoľko medzinárodných ocenení a zvláštnych uznaní, vrátane:
- britského magazínu WatchPro, ktorý zvolil INOX športovými hodinkami roka a to v konkurencii s Rolex Deep Sea, Omega Seamaster Diver a Cartier Calibre
- INOX boli vybrané americkým mesačníkom Mensjournal ako jeden z 53 najviac inovatívnych produktov roka
- microweb www.victorinoxwatches.com bol špeciálne navrhnutý, aby zdôraznil vlastnosti INOX, vrátane videí. Bol označený za "Website of the Day" by Design Licks – platforma, ktorá predstavuje svetu najviac kreatívne a inšpirujúce webové stránky.
Tento úspech je skvelým narodeninovým darčekom pre Victorinox, ktorý v roku 2014 oslavoval 130. výročie a jeho hodinársku divíziu, ktorá oslavovala 25. výročie.
Úspešný príbeh INOX je príbeh hodný nasledovania.
Prečítajte si recenziu k INOX, ktorá na vás nenechá nitku suchú
Späť na Blog